İçerik İstatistikleri


   Yazar :     AhmetZekiTasgar
   Paylaşım Tarihi :     14-09-2021, 17:07
   Kategorisi :     Oyun İncelemeleri
   Görüntülenme :     11 Kişi
   Yorum Sayısı :     0 Yorum
Puanı: 0/5
Oy Sayısı: 0




Reigns: Game Of Thrones İncelemesi - Bir Westerosi Boğuşması



Yaklaşık on yıl sonra, Game of Thrones TV şovunun sonu göründü. Neyse ki, dizinin hayranlarının dört gözle bekleyecekleri yeni şeyler var, ancak George RR Martin'e inananlar için bile, yeni bir Buz Şarkısı ve Ateş romanı olasılığı ihtimali giderek daha düşük görünüyor. Benzer şekilde, franchise'ın video oyunu uyarlamaları için geleceğin ne olduğu belirsizdir. Telltale tamamen ölüdür ve diğer ortamlarda bu kadar olağanüstü bir başarı olduğu kanıtlanmış bir dizi için daha fazla oyun uyarlaması olmaması şaşırtıcıdır. Saltanat: Game of Thrones, umduğunuz Elder Scrolls tarzı RPG olmayabilir, ancak yine de bazen tekrarlama ile karşılaşsa bile lisansı hoş bir şekilde kullanmanızı sağlar.



Reigns: GoT, Westeros'un kralı veya kraliçesi rolünü üstleniyor. Bir dizi durumla karşı karşıyasınız ve ikili bir seçenekle ortaya çıkan her karta sola veya sağa kaydırarak yanıt veriyorsunuz. Kararlarınız sürekli olarak dengelemeniz gereken dört farklı metreyi etkiler: askeri, din, vatandaşlar ve para. Kulağa basit geliyor, ancak tüm bu sayaçların boşalmasını değil, aynı zamanda tamamen dolmasını da önlemelisiniz. İnsanlarla ezici bir şekilde popüler olmak harika görünüyor, ancak bir darbe başlatan kıskanç lordlar sayesinde tahtınızı kaybetmek için tek yönlü bir bilet. Herhangi bir kararın etkisini önizleyebilirsiniz, ancak yalnızca hangi sayaçların etkileneceğini ve bunun küçük veya büyük bir etki olup olmayacağını söyler, bunun artırılıp azalmayacağı değil.


Bu, başlangıçta hızlı bir ölüme yol açabilecek herhangi bir senaryo ile sunulduğunda belirli bir tahmin tahmini ile sonuçlanır - İlk kaydırmamla bitirdim. Zamanla durumlara nasıl yaklaşılacağına dair bir anlayış geliştireceksiniz ve zorluk her şeye hazırlıklı olmaktır. Bir sonraki köşede hangi fırsatın veya engelin kaldığından asla emin olamazsınız ve size atılan her şeyi ustalıkla ele almak başarının anahtarıdır.



Game of Thrones için uygun olduğu gibi, hiçbir karakter dokunulmaz değildir ve bu, oynayabileceğiniz her cetvel için geçerlidir. Önceki Reigns oyunlarında olduğu gibi, ölümünüz herhangi bir koşunun olası sonucudur, ancak birçok formda gelir ve hepsini keşfeder (gri tonlamalı daralsa, Kızıl Kale'nin tünellerinde kaybolursa veya ölüme yakılırsa) Oyunun en eğlenceli yönlerinden biridir. Ölümün bir oyunda meşru bir şekilde keyifli bir an olması nadirdir, ancak şüphesiz burada durum böyledir.


Bu büyük ölçüde mükemmel yazı sayesinde. En fazla birkaç cümleden oluşan her karta rağmen, karakterler renkli, farklı ve kişilik dolu. Ve konu genellikle ciddi ve dünya acımasız olmasına rağmen, oyun baştan aşağı bir havaya sahip olmayı başarıyor. Bunun bir kısmı, Martin romanlarının ve TV şovunun ortak bir unsuru olan cinsel saldırı ve tecavüzü dışarıda bırakma kararına bağlı. Oyun, Tinder tarzı bir tokatlamak ile onlara cevap vererek bu şeyleri önemsizleştirmemek daha iyidir ve onların yokluğu, kitapların ve şov dünyasında yaşıyormuş gibi hissetmenizi sağlar.


İyi kurulmuş karakterlerin kullanımı şükür ki, beklediğiniz gibi şovlara alıntılara veya göz kırpması referanslarına büyük ölçüde bağlı değildir. Kendi yöneticinizin kişiliğinin seçimleriniz tarafından belirlendiği mantıklı olsa da, karakterlerin kendileri gibi daha az hissettikleri ve kitaplarının / şovlarının meslektaşlarının adını ve görünüşünü paylaşan jenerik bireyler gibi daha nadir anlar vardır, ancak bu örnekler azdır ve nadiren.


Reigns: GoT, Mevsim 6 ve 7'den dünya devletine gevşek bir şekilde dayanan ve birçok farklı yöne genişlemesine izin veren, kanonik olmayan statüsünü kucaklıyor. Bu karakterler hakkında bildiklerimizle çelişen kararlar verebilirsiniz; Cersei'yi hayırsever bir lidere veya Jon Snow'u materyalist bir pisliğe dönüştürmekten alıkoyan hiçbir şey yok. Beklediğiniz yerde dirençle karşılaşacaksınız; Winterfell, Cersei'nin diplomasi girişimlerine nazik davranmaya meyilli değil. Bu, sadece adlarını tanıdığınız karakterlere sahip olanların değil, bu dünyayı işgal ettiğiniz duygusunu derinleştirmeye yardımcı olur.


Oyun hızlı bir şekilde kısa bir süre dışarı atabileceğiniz mobil cihazlar için çok uygundur. Farklı yollar izlediğinizde ve farklı cetvelleri ve yaklaşımları denediğinizde tekrar tekrar oynatılacak şekilde tasarlanmıştır. Zamanla, tekrar tekrar ortaya çıkan desenleri ve senaryoları tanırsınız ve oyun, ayrıntılı bir labirenti keşfetmek gibi hissetmeye başlar. Herhangi bir koşu sırasında ilerlemenizi kaydedemezsiniz, bu nedenle "yanlış" seçimi yapıp yapmadığınızı görmek için eski macera seçme kitabı hilesini yapamazsınız. İşlerin ne kadar farklı oynanabileceğini görmek için geri dönebileceğim bir yer imi yerleştirebilmemi istediğim zamanlar olsa da, böyle bir özelliğin olmaması, kararlarınızın her birine ağırlık veriyor. Sonucu beğenip beğenmediğinize karar vermeniz için sadece kararlarınızla yaşamak (veya ölmek) gerekecektir.


Sizi bekleyen birçok ölümü keşfederken olduğu gibi, eğlencenin büyük bir kısmı, yoldan başarılı bir şekilde çıkmak yerine labirentin her köşesini bulmaktan geliyor. Beyaz Yürüteçlerin tehdidi arka planda sürekli olarak ortaya çıkıyor ve bazı koşular tekrarlayan ve donuk görünüyor ve görmek veya yapmak için yeni bir şey sunmuyor. Ancak daha sıklıkla, Dorne ile bir savaş, Greyjoys tehdidi veya orman yangını deneyleri görmek için iyi yazılmış bir senaryo ile karşı karşıya kalacaksınız. Bu, yönsüz, belirsiz bir şekilde tanımlanmış isteğe bağlı hedefleri hissetmiş olsa da - bir taverna kavgası kazanın, Dothraki turtası yapın ve benzeri - listenizdeki her şeyi kontrol etmeye çalışırken takip etmeniz için gevşek bir yol sağlayın.


Game of Thrones lisansı tavan döşemesi özelliği olsa da, burada Reigns and Reigns: Majesteleri'nde hoş geldiniz çeşitliliği ve yineleme sağlayan bazı ilerlemeler var. Periyodik olarak bir karar ağacının birkaç dalından seçim yapma şansınız olacaktır (bunlar yine de sola veya sağa doğru kaydırmaya neden olur). Biraz daha ayrıntılı sekanslar, dört itibar ölçerinizi doğrudan etkilemek yerine, uzun bir yolculuğu başarıyla tamamlayıp tamamlamadığınızı veya bir savaş kazanıp kazanmadığınızı belirleyen bir dizi karar vermenizdir. İkinci durumda, belirli rakiplere karşı hangi kuvvetlerin kullanılacağı konusunda taktik kararlar vermeniz gerekecek. StarCraft bu değil, ancak bu diziler eylemi parçalamaya ve bu anları yapmaları gereken önemli olaylar gibi hissettirmeye yardımcı oluyor.


Reigns: GoT hiçbir şekilde mükemmel değildir. Eylemin can sıkıcı hissettirebileceği tekrarlama potansiyeli sayesinde uzun oyun oturumlarına borç vermez. Ama bu sonuçta gerçekten eğlenceli bir deneyim için küçük bir kelime oyunu: durmak bilmeyen kararlarla karşılaştığınız kendi seçtiğiniz bir macera ve oyunların oynaması için sonsuz bir yol kombinasyonu.




Yorumlar ( 0 )


    H E Y ! Bu Konuya Henüz Yorum Yapılmamıştır. Sen Yorum Yapmayı Denemelisin !


Yeni Yorum Ekle


Soru : 10 + 5 = ?